28 de set. 2011

Sortida amb: Escola del Mar, Barcelona

21 comentaris:

  1. Aquesta sortida,és molt bonica i divertida.
    Recomano a tothom que hi vagi.

    ResponElimina
  2. Recomano aquesta sortida a tots els nens i nenes que els hi agradi la natura.En aquesta sortida apendreu moltes coses sobre el riu la Tordera.Vaig veure coses molt interessants i que no sabia d'aquest riu.Si aneu espero que us ho passeu molt bé.

    ResponElimina
  3. Sóc el Joan G de l'Escola del mar jo recomano a les altres escoles que hi vagin.

    ResponElimina
  4. Hola sóc la Sandra de l'Escola del mar.
    La sortida va ser molt divertida i interesant.
    La part que hem va agradar mes va ser la desembucadora

    ResponElimina
  5. Sóc l'Aina de l'Escola del Mar.
    Aquell dia el que mès em va agradar va ser veure el riu La Tordera des del curs alt fins a la desembocadura.
    Us recomeno que aneu ès molt interessant i ho s'ho passareu mlt bè!

    ResponElimina
  6. Hola sóc la Laura jo no vaig poder anar a la excursió a causa de la meva al·lèrgia.
    Però amb lo que m'han explicat els meus companys s'ho van passar d'allò mes bé, m'agradaria haver-hi pogut anar perquè es nota que és una excursió molt bonica.
    Per lo que he llegit a la seva notícia va ser molt interessant perquè van aprendre molt.
    S'ho van passar d'allò més i jo sé que també m'ho hagués passat molt bé!

    ResponElimina
  7. soc el ricard i rocumanu a tosts aquesta sortida perque teniu mon molt monic.

    ResponElimina
  8. Aitor Urruticoechea Puig28 d’octubre del 2011, a les 11:07

    Hola,
    Sóc l'Aitor de 6è i vaig anar a l'excursió.

    Vaig aprendre molt anant pel curs alt, el curs mig, el curs baix i la desembocadura.

    Em va agradar molt caçar un tòtil i que m'expliquessin com funciona la dessalinitzadora de Blanes.

    M'ho vaig passar molt bé i la recomano molt.

    ResponElimina
  9. Em va agradar molt estar en el curs alt, i estar sota aquells arbres tan alts i amb aquella fresqueta.

    ResponElimina
  10. Sóc la Irene de 6è, quan vam anar a la Tordera em vaig pensar que faríem l'excursiò a peu i quan em van dir que era amb autocar la veritat es que em vaig alegrar.
    Aquesta sortida és genial i super entretinguda i interessant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  11. Soc el Ricard de l´escola del mar vem anar ala tordera i vem anr a veura tot el riu.

    ResponElimina
  12. Sóc la Laura i aquesta sortida va ser molt divertida,vam trobar molts animals i plantes diferents.Les monitores eren molt divertides i animades.
    Aquesta sortida va ser una de les millors que hem fet!

    ResponElimina
  13. Bon dia basquetmaniàtics aqui Jordi des de TV3.

    A mi aquesta sortida m'ha agradat molt per la natura, animals, peró sobretot per les seves
    FOTOS.
    Ha sigut una sortida molt divertida!!!!!!

    ResponElimina
  14. Hola sóc l'Andrea, i aquell dia va ser molt divertit vaig aprendre moltes coses, també vam seguir el riu desde el curs alt fins a la desembocadura, ara ja sè moltes més coses del riu m'ho vaig passar molt bé.

    ResponElimina
  15. Sóc el Francesc de 6è, ja fa dies vaig anar a la Tordera amb els meus companys de classe.
    Va ser una sortida d'estudi força interessant tot i que ens vam saltar troços de riu perquè anavem amb autocar.

    RECOMENACIÓ: Us recomano anar a la Tordera, és una experiencia inolbidable.

    ResponElimina
  16. Hola jo sóc l'Eloi de l'Escola del Mar i vaig anar a l'excursió de La Tordera.
    A qui li agradi la natura,els animals i tot de la natura,jo li recomano aquesta excursió.

    Adéu
    XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

    ResponElimina
  17. HOLA SÓC LA LAIA MARTÍNEZ DE L'ESCOLA DEL MAR US VULL RECOMANAR AQUESTA SORTIDA A TOTS ELS QUE HI VULGUEU ANAR.
    A QUI ELS HI AGRADI LA NATURA LI ENCANTARÀ (POT SER QUE NO)PERÒ US HO RECOMANO.
    ALLÀ HI TROBAREU MOLTES PLANTES, ANIMALS ETC...
    A MI EM VA AGRADAR MOLT AQESTA EXCURSIÓ I PER AIXÓ ESTIC AQUÍ DIENT QUE US HO RECOMANO.

    ResponElimina
  18. Hola sóc la Clara , jo crec que era molt interessant i aprenies moltes coses en la excursio de la Tordera.
    Va ser molt divertit, vam anar a el curs alt, el curs baix i el curs mig, ah! i també a la desembocadura. Vam agafar aigua de tots els llocs.
    A vosaltres us agradaria anar, perquè si us agrada aprendre us ho recomano.
    Adéu fins un altre.

    ResponElimina
  19. VA SER MOLT DIVETIDA LA SORTIDA. OI?

    ResponElimina
  20. Hola, sóc la Laura gran de l'Escola del Mar. Després de llegir tots els vostres comentaris em sap molt greu haver-me perdut l'excursió, però m'ha encantat compartir amb vosaltres una miqueta del que heu vist i aprés. Ara espero que m'ensenyeu les fotografies.

    ResponElimina
  21. Quina meravella d'article i de comentaris, sou uns cracks!!!!

    Teresa Guillaumes

    ResponElimina